14 DAGES RETURRET | 1-3 DAGES LEVERINGSTID

Vilkår og handelsbetingelser

Følgende vilkår og betingelser gælder alle salg og leverancer af produkter købt af forbrugere fra Miløks webshop: www.milok.dk
Ejet og drevet af Miløk ApS
CVR nr.: 42439762
Tranevænget 42
2605 Brøndby.

 

Betaling

Miløk ApS godtager følgende betalingsformer: VISA Dankort, Dankort, VISA Electron, Mastercard og Mobilepay. Betalingen vil ikke blive trukket fra din konto, før varen har forladt vores varelager. Dette gælder også forudbestillinger. Alle beløb er i danske kroner inkl. moms.

 

Ændring/annullering af ordre

Kontakt os hurtigst muligt ved ønske om ændring eller annullering af din ordre. Bemærk venligst at hvis ordren ér pakket og har forladt vores varelager, kan hverken ændring eller annullering af ordren foretages. Du kan læse om returnering nedenfor.

 

Vi kan kontaktes:

Mandag-fredag kl. 09.00-20.00
Tlf.: kommer snart
E-mail: contact@milok.dk

 

Forsendelse/levering

Hvis din vare er på lager, vil leveringstiden normalt være 1-3 hverdage, fra din ordre er modtaget i vores system. Bemærk venligst at ved forudbestillinger gælder andre leveringsvilkår. Disse leveringsvilkår og betingelser vil naturligvis fremgå forud for dit køb af varen.
Alle ordrer afsendes med PostNord, GLS eller Dao fra vores lager, og fragtpriserne ligger på 39 DKK.
Du vil modtage en e-mail med forsendelsesoplysninger, når din pakke er på vej.
Ved forsinkelser under levering kan Miløk ApS ikke drages til ansvar. Ansvaret ligger hos transportøren.

 

Fortrydelsesret

Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du inden 14 dage, fra den dag du modtager din ordre, give os besked herom via e-mail: contact@milok.dk. Bemærk venligst at vi ikke refunderer fragtomkostningerne ved fortrydelse af varer.

 

Reklamationsret

Der er to års reklamationsret i henhold til købeloven.
Miløks reklamationsret gælder ved fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke ved fejl og/eller skader forårsaget af forkert håndtering af produktet/varen.
Du kan læse mere om din reklamationsret på Konkurrence- og forbrugerstyrelsens hjemmeside: www.kfst.dk

 

Refundering

Hvis der er tale om refusion, vil dit købsbeløb blive refunderet, så snart vi har modtaget din returpakke. Bemærk venligst at beløbet vil tilbageføres til det betalingskort, der blev brugt ved købet. Hvis varen er blevet værdiforringet, kan vi ikke tilbagebetale det fulde beløb. Her vil vi trække det beløb, du hæfter for, fra tilbagebetalingen.

 

Returret/returnering

Hvis du ønsker at returnere din vare, skal du inden 14 dage, fra den dag du modtager din ordre, give os besked på: contact@milok.dk. Vi modtager ikke returpakker uden en forudgående besked herom, og i mailen bedes du angive returneringsgrunden. Du finder en forudbetalt returlabel i forsendelsen. 
Bemærk venligst at fortrydelse af købet ikke kan gøres ved blot at nægte at modtage ordren. Det er dit ansvar at pakke varen forsvarligt ind, ligesom du må påtage dig ansvaret for returneringen.
Pakken skal sendes til:
Tranevænget 42 st. tv.
2605 Brøndby
Danmark

 

Varens stand ved returnering

Varen skal se ud, som da du modtog den. Du hæfter kun for værdiforringelse, hvis der er tale om fejl og/eller skader forårsaget af forkert håndtering af produktet/varen. Du må gerne prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men varen skal beholde sin stand. Hvis varen er blevet vasket eller prøvet mere, end hvad der beskrives ovenfor, betragtes den som brugt og kan ikke returneres.

 

Sådan returnerer du din vare:

Skriv til contact@milok.dk og tydeliggør dit ønske om returnering (begrund gerne)
Varen skal pakkes forsvarligt ind
Find returlabel i den pakke du har modtaget og sæt den på pakken (vandtæt).

 

Tilbagebetaling

Så snart vi har modtaget din returmail og din returpakke, vil købsbeløbet blive refunderet. Beløbet vil tilbageføres til det betalingskort, der blev brugt ved købet.
Hvis varen grundet uforsvarlig indpakning bliver værdiforringet, vil vi trække det beløb, du hæfter for, fra din tilbagebetaling.

 

Klagemuligheder

Ønsker du at klage over det modtagede produkt, bedes du kontakte os på e-mail: contact@milok.dk, så vi kan hjælpe dig med at finde en løsning. Det vil betyde meget for os, at du henvender dig hurtigst muligt, hvis du er utilfreds med dit køb eller andet.
Miløks kontaktoplysninger:
E-mail: contact@milok.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du klage til:
Nævnenes hus:
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk